تبلیغات
گروه طراحی مد و استایل میناس - جای خالی تبلیغات در صنعت پوشاک ایران
 
سایت رسمی پوشاک میناس، سایتی متفاوت در زمینه مد و لباس

جدیدترین مدلها، ترندها و استایل های جهانی را در میناس ببینید.
برند میناس سعی دارد با طراحی مدل و الگو برای تولیدی ها و علاقمندان به خیاطی و ارائه آنها در این سایت سبک مورد نظر خود را توسعه دهد.

* سئوالات و نظرات خود را حتما در کامنت ها مطرح کنید*

*برای مشاهده عکس هایی که کامل دیده نمی شوند آنها ذخیره کنید*

*جهت دریافت مطالب از طریق ایمیل، آدرس ایمیل خود را در کادر انتهایی این ستون وارد نمایید*

*** میناس درصدد است با همکاری با برندهای ایرانی دیگر به توسعه فشن داخلی کمک کند. صاحبان برندها برای تبلیغات میتوانند از طریق پیام خصوصی اقدام نمایند (اطلاعات بیشتر در پایین)***

  :: مدیر وب سایت : مهسان .
کدام بخش از مطالب میناس دیزاین را بیشتر می پسندید؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

bestfashion filesell مدیاسیتی - دانلود فیلم و سریال Logo psd designed by Eightonesix - Freepik.com
   

استایل خیابانی --- خوش پوشی هنر است

جای خالی تبلیغات در صنعت پوشاک ایران
جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 09:28 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست مهسان . | ( نظرات )

عرصه مد و پوشاک یک صنعت و تجارت بزرگ است که دیده شدن و رواج محصولات آن در میان مردم یک جامعه نیاز به تبلیغات و معرفی کالا دارد. اگرچه تهیه پوشاک یکی از نیازهاتی اولیه مردم است و آنها بدون هیچ شناخت یا تبلیغی به خرید لباس‌های مورد نیاز خود اقدام می‌کنند، اما زمانی که صحبت از ترویج نوع خاصی از پوشاک به میان می‌آید تبلیغات نقشی مهم و ضروری ایفا می‌کند.

در کشور ما چند سالی است که توجه به تولید ملی و ترویج پوشاک ایرانی مطرح شده است. صنعت پوشاک از نظر فرهنگی و اجتماعی در زندگی همه مردم نقش دارد اما در سال‌های گذشته به دلیل سیاست‌های نادرست، قاچاق کالا و عدم حمایت از محصولات ایرانی، تولیدکنندگان داخلی آسیب زیادی دیدند. عدم شناخت جامعه از تولیدات ایرانی و تردید آنها در مورد کیفیت آن محصولات هم دلیلی برای گرایش آنها به لباس خارجی بود. همین نکته باعث شد به مرور و با افزایش کیفیت تولیدات ایرانی، تولیدکنندگان محصول خود را با نام و برچسب خارجی به مشتری ارائه دهند.



امروزه با افزایش اعتماد به نفس تولیدکنندگان و آگاهی مردم، زمان آن رسیده است که لباس ایرانی با نام ایرانی عرضه شود. اما جامعه ما چقدر با تولیدات ایرانی و برندهای پوشاک آشناست؟ اگر از مردم در مورد برندهای پوشاک سوال کنید بدون شک نام تعداد زیادی از برندهای خارجی را بیان می‌کنند اما به ندرت ممکن است بیش از یکی دو برند ایرانی را نام ببرند. بسیاری از مردم ایران مشتریان زارا و گپ قلابی هستند اما هیچ شناخت و اطلاعی در مورد نام‌های تجاری پوشاک ایرانی ندارند و حتی اگر محصولات آنها را مصرف کرده باشند، به نام و ویژگی‌های خاص آن محصول توجهی ندارند.

اگرچه برندسازی و تبدیل نام تجاری به یک برند مراحل زیادی دارد اما یکی از دلایل ناشناخته ماندن پوشاک ایرانی در میان مردم عدم تبلیغات پوشاک در جامعه است. با وجود سهم بزرگ صنعت مد در اقتصاد، سهم پوشاک و مد در تبلیغات بسیار اندک است. این در حالی است که یکی از عواملی که می‌تواند به این صنعت کمک کند و مردم را به خرید لباس ایرانی ترغیب کند، تبلیغات است.

با کمک گرفتن از کارشناسان تبلیغات می‌توان از ابزار هنر جهت ارتقای صنعت پوشاک استفاده کرد. در نتیجه افراد جامعه با محصولات تولید شده در ایران آشنا می‌شوند و امکانات بیشتری برای انتخاب لباس خواهند داشت و می‌توانند لباسی را انتخاب کنند که بازتاب دهنده افکار و سلایق آنهاست. با توجه به ضرورت این موضوع چه عاملی باعث می‌شود شاهد تبلیغات بسیار محدود لباس در جامعه باشیم؟

عده‌ای از کارشناسان تبلیغات عقیده دارند کار کردن در زمینه تبلیغات پوشاک در ایران بسیار سخت است چون هنوز نگاه مثبتی به این موضوع وجود ندارد. اما با وجود محدودیت‌هایی که در زمینه تبلیغات لباس در ایران وجود دارد، این بازار بکر جای کار زیادی دارد و باید ارتباط خوبی بین تولیدکننده و کارشناسان تبلیغات به وجود آید تا اتفاقات مثبتی رخ دهد.

وجود نگاه حمایتی مسئولین به این موضوع، به رشد صنعت پوشاک و قابلیت‌های صنعت تبلیغات در این زمینه کمک زیادی خواهد کرد. مسئولین باید به صنعت پوشاک و تبلیغات آن به عنوان یک بخش کارآفرین نگاه کنند و برای تولیدکنندگان داخلی تسهیلاتی قائل شوند که کارهای تبلیغاتی برای آنها هزینه کمتری داشته باشد و آنها بتوانند محصولات خود را معرفی کنند. دیدن نام و تصویر پوشاک ایرانی در روزنامه‌ها، بیلبوردها، تلویزیون و... باعث می‌شود استفاده از آنها برای مردم جا بیفتد و به رشد صنعت پوشاک کمک کند. به این ترتیب زمانی می‌رسد که مردم ایران وقتی از مارک لباس یکدیگر سوال می‌کنند، به جای گفتن نام برندهای خارجی، با افتخار یک نام ایرانی را به زبان بیاورند.




:: مرتبط با: اخبار مد , مفاهیم ,
:: لینک های مرتبط: اینستاگرام میناس , کانال تلگرام ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
BHW پنجشنبه 24 فروردین 1396 06:51 ب.ظ
It is appropriate time to make a few plans for the
long run and it is time to be happy. I have learn this publish and if I may I want to counsel
you some attention-grabbing issues or advice. Maybe you could
write subsequent articles regarding this article. I desire
to learn more things approximately it!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.