تبلیغات
گروه طراحی مد و استایل میناس - کتاب ملی مد و لباس منتشر می‌شود
 
سایت رسمی پوشاک میناس، سایتی متفاوت در زمینه مد و لباس

جدیدترین مدلها، ترندها و استایل های جهانی را در میناس ببینید.
برند میناس سعی دارد با طراحی مدل و الگو برای تولیدی ها و علاقمندان به خیاطی و ارائه آنها در این سایت سبک مورد نظر خود را توسعه دهد.

* سئوالات و نظرات خود را حتما در کامنت ها مطرح کنید*

*برای مشاهده عکس هایی که کامل دیده نمی شوند آنها ذخیره کنید*

*جهت دریافت مطالب از طریق ایمیل، آدرس ایمیل خود را در کادر انتهایی این ستون وارد نمایید*

*** میناس درصدد است با همکاری با برندهای ایرانی دیگر به توسعه فشن داخلی کمک کند. صاحبان برندها برای تبلیغات میتوانند از طریق پیام خصوصی اقدام نمایند (اطلاعات بیشتر در پایین)***

  :: مدیر وب سایت : مهسان .
کدام بخش از مطالب میناس دیزاین را بیشتر می پسندید؟




» تعداد مطالب :
» تعداد نویسندگان :
» آخرین بروز رسانی :
» بازدید امروز :
» بازدید دیروز :
» بازدید این ماه :
» بازدید ماه قبل :
» بازدید کل :
» آخرین بازدید :

bestfashion filesell مدیاسیتی - دانلود فیلم و سریال Logo psd designed by Eightonesix - Freepik.com
   

استایل خیابانی --- خوش پوشی هنر است

کتاب ملی مد و لباس منتشر می‌شود
جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 11:13 ق.ظ | نوشته ‌شده به دست مهسان . | ( نظرات )

ناصر اصفهانی مدیر اجرایی نخستین کتاب ملی مد و لباس به هنرآنلاین، گفت: حدود یک سال زیر نظر موسسه ققنوس به تحقیق در موضوع مد و لباس پرداختیم تا ببینیم بهترین کاری که می‌توان در این زمینه انجام داد چیست. سرانجام متوجه شدیم نیاز مخاطب لباس امروز ایران این است که به راحتی بتواند به خواسته‌هایش برسد. 

اصفهانی ادامه داد: همه برندهای خارجی در فضای مجازی اینترنت معرفی شده‌اند و اطلاعات و محصولات آن‌ها به راحتی در دسترس است، اما در ایران چنین چیزی نیست و طراحان و تولیدکنندگان لباس برای مردم و همکاران خود ناشناخته مانده‌اند. بنابراین به این نتیجه رسیدیم کتابی منتشر کنیم که همه اطلاعات لازم را در خود داشته باشد.

او در مورد محتویات این کتاب گفت: مطالب کتاب با تاریخ لباس ایران و فرهنگ مد و لباس ایرانی آغاز می‌شود و بعد همه جزییات این صنعت از نساجی و تولید پارچه گرفته تا طراح لباس، فروشنده و... را معرفی می‌کند. همچنین بخش‌های جانبی مانند زیورآلات، عینک، آرایشی بهداشتی و... در این کتاب معرفی می‌شوند و در نهایت وقتی این کتاب را به دست بگیرید به صورت تفکیک‌شده می‌توانید ببینید فعالان این حوزه حتی در استان‌های مختلف کشور چه کسانی هستند و چگونه می‌توانید با آن‌ها همکاری کنید.

اصفهانی افزود: بسیاری از فعالان این حوزه تأکید دارند نیاز داریم طراح و تولیدکننده با هم در ارتباط باشند تا بتوانند صنعت پوشاک را رونق دهند. کتاب ملی مد و لباس باعث می‌شود این افراد بتوانند یکدیگر را پیدا کنند و کار را جلو ببرند.

او با بیان اینکه کارهای پیش‌تولید کتاب انجام شده و محتوای آن آماده است گفت: بررسی‌های زیادی داشتیم و به آیتم‌های بسیاری رسیدیم که همه آن‌ها در یک جلد کتاب نمی‌گنجد. پس از برقراری ارتباط با اصناف مختلف و کارگروه ساماندهی مد و لباس به اطلاعات بسیاری از فعالان این حوزه دست پیدا کردیم که به تفکیک در چند جلد منتشر خواهند شد.

اصفهانی افزود: کتاب در ده بخش آماده شده و در آن به موضوعاتی مانند مد از نظر بزرگان، تاریخچه مد، نظر اسلام در مورد مد، جایگاه مد در سبد اقتصادی خانواده ایرانی، بررسی هفته‌های مد دنیا، جشنواره‌های مد و لباس دنیا، قواعد شیک‌پوشی ایرانی، مد و تولید، مد و فن‌آوری‌های نوین، نمایندگان پوشاک خارجی، تولیدکنندگان ایرانی، عینک و ساعت، تبلیغات و بازاریابی و... پرداخته می‌شود. همچنین بخش مهمی که به آن می‌پردازیم بررسی و تحلیل پوشاک اقوام و ادوار تاریخ لباس ایران و کاربردی و به روز کردن آن است. در بخش بین‌الملل هم به جایگاه اقتصادی لباس می‌پردازیم و 5 کشور ترکیه، فرانسه، آلمان، ایتالیا و چین را بررسی کردیم.

او با بیان اینکه ایجاد تعامل میان فعالان مد و لباس با حوزه‌های سینما، تئاتر و موسیقی اهمیت زیادی دارد افزود: اهداف ما برای چاپ این کتاب شامل ترغیب صاحب‌نظران مد و پوشاک برای ارائه دستاوردهای علمی و آماری مرتبط، اطلاع‌رسانی و ایجاد آگاهی در مورد طراحی پارچه و لباس در داخل و خارج کشور، گردآوری بانک جامع اطلاعات بازاریابی، حمایت از مسیرهای کارآفرینی، ایجاد انگیزه در بین دانشجویان و مهندسین جوان برای ایجاد پیشرفت در صنعت نساجی و... است. انتشار این کتاب در جامعه بین‌الملل می‌تواند تأثیر بزرگی در شناخت مد و لباس ایرانی داشته باشد.

اصفهانی با بیان اینکه کتاب ملی مد و لباس نیمه اول سال 95 در 800 صفحه منتشر می‌شود، در مورد مخاطبان این کتاب گفت: اساتید، جامعه دانشگاهی و پژوهشگران، مدیران، مشاوران، شرکت‌های پوشاک، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی حوزه مد و پوشاک، فروشندگان عمده و خرد پوشاک، طراحان مد و لباس، دانشجویان رشته‌های مرتبط، سازمان صداوسیما و سازمان سینمایی کشور مخاطب این کتاب هستند.

منبع: هنرآنلاین





:: مرتبط با: اخبار مد ,
:: لینک های مرتبط: اینستاگرام میناس ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید
manicure چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 05:42 ب.ظ
Does your blog have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd
like to shoot you an e-mail. I've got some creative
ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I
look forward to seeing it grow over time.
BHW یکشنبه 27 فروردین 1396 01:21 ق.ظ
It is in point of fact a great and useful piece of information. I'm glad that you simply
shared this helpful info with us. Please keep
us informed like this. Thank you for sharing.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.